۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۵۹

جمیری عنوان کرد:

بیان و تکرار مسائل مردم را نگران می‌کند/ مشکلات باید با اولویت حل شوند

بیان و تکرار مسائل مردم را نگران می‌کند/ مشکلات باید با اولویت حل شوند

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: بیان و تکرار مسائل هم برای ما و هم برای مردم می تواند نگران کننده باشد و مسائل را باید با اولویت مطرح کنیم و در پی بررسی آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در نشست با اعضای شورای شهر چغادک با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین، هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی با مسائل و مشکلات چغادک و پیگیری رفع آنها عنوان کرد و بیان داشت: باید با یک شناخت دقیق مسائل شهر مطرح شود و مسئولانی که حضور پیدا می‌کنند مسائل و مشکلات شهر را شناسایی کنند و در پی علاج آن باشند.

وی افزود: مسائل را باید شناسایی کرد و سپس بررسی های لازم صورت گیرد که کار تا چه مرحله‌ای پیش رفته و در حال حاضر چه کاری را باید انجام دهیم که نتیجه خوبی حاصل شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولیت داشتن و در جلسات حضور یافتن و پاسخگو بودن یک معنای دیگر دارد و سطح کار و جلسات را باید حفظ کرد.

مشکلات به‌تناسب شرایط و اقتضاعات و شرایط مالی حل شوند

رئیس مجمع نمایندگان استان بر اولویت بندی مشکلات با توجه به شرایط تاکید کرد و بیان داشت: باید مشکلات را با اولویت بررسی کنیم و به تناسب شرایط و اقتضاعات و شرایط مالی و اقتصادی دولت در پی حل آن باشیم.

وی ادامه داد: بیان و تکرار مسائل هم برای ما و هم برای مردم می تواند نگران کننده باشد و گاهی هم تکرار مسائل حساسیت مشکلات از ما می گیرد.

جمیری تصریح کرد: باید تلاش کرد که موضوعات را با اولویت، و برای اینکه جلسات نتیجه ای داشته باشد مسائل را مطرح کنیم و در پی پیگیری و بررسی آنها باشیم.

مشکلات آموزشی شهر چغادک نیازمند کار کارشناسی است

وی در خصوص مشکلات آموزشی شهر چغادک گفت: سرانه فضای آموزشی نرم خاصی دارد؛ باید با یک کار کارشناسی شده فضای مورد نیاز را سنجید.

این نماینده مجلس افزود: همچنین باید دانست چه میزانی چغادک به این فضا نیازمند است، در حال حاضر چه اندازه وجود دارد و چقدر نیاز داریم. لذا باید پرونده ای برای آن تشکیل داد که با توجه به این فضای موجود نیازها را بررسی کرد.

گفتنی است، این نشست با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه چغادک، بخشدار بخش مرکزی و اعضای شورای شهر چغادک برگزار شد.

کد خبر 2173489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha